fata cântă balada

Joi, aprilie 5th, 2012

în munţi
la refugiu
fata în fâş
cu părul lins şi pistrui
ia ceaiul de pe foc e frumoasă Valea Şpirlei
aburii ceaiului
se contopesc cu norii de pe Zaplaz
soarele e un reflector palid norii trec repede
mai plouă mai stă
brazii sunt plini de apă
în lumina asta coşurile de pe obraz se văd perfect
aplecată peste chitară
fata cântă balada numai pentru mine
şi părul i se mişcă la stânga şi la dreapta
unde-s pistoalele
unde-s pumnalele
a început iar ploaia
şi deodată
fata a ieşit afară a aruncat în iarbă fâşul puloverul
a rămas în body şi tricou
nu i-a păsat de nimic a strigat heiiiiiii
şi a luat-o prin pădure heiiiiiii
până n-am mai văzut-o
şi n-am mai auzit-o
am băut puţin ceai
şi am încercat să cânt ceva la chitară
dar nu mi-a ieşit nimic
deoarece nu cunosc nici un acord

Data publicarii:
27.03.2009 – 03:56

Lasă un comentariu